28.2.11

hadi hayırlısı

yine bir gaza gelme durumu söz konusu...
bir arkadaşım neden moda blogu açmıyorsun ki demişti.
düşündüm; bana böyle dediğine göre galiba bende bir cevher gördü heralde dedim kendi kendime. sonuçta boşu boşuna denmez böyle birşey.
e bende severim kılık kıyafete para vermeyi. aldıklarım fena da değildir hani. açarım bakarım sitelerede bişeyler bakarım...ne bileyim beğenirim vs..
zaten beğenipte alamadıklarımı koysam buraya bayağı bir doldururum blogu diye düşünüyorum.
gazam mübarek olsun bakalım

2 yorum:

  1. iyi müzik dinleyen,gündemi takip eden,sanatı algılayabilen,aklı çalışan adamın moda ile ilgili de söyleyecek sözü vardır.
    (ayrıca evet o cevheri gördüm;)

    başarılarının devamını diler, blogunu readerımın 'fashion' klasörüne eklemekten mutluluk duyarım :)

    YanıtlaSil
  2. off çok pis gaza geldim bak şimdi ejheueha

    YanıtlaSil

söyle canım.....